Ford Kuga PHEV Ladevorgang

Ford Kuga este cel mai bine vândut model PHEV din Europa în primele 6 luni

Vehiculul electric Ford Kuga Plug-In Hybrid (PHEV) a fost cel mai bine vândut PHEV pe toate segmentele din Europa în prima jumătate a anului 2021, iar clienții profită din plin de autonomia de 56 km WLTP pur electrică a vehiculelor lor, arată date noi.

Conform datelor anonime din lumea reală de la Ford, șoferii Kuga Plug-In Hybrid din Europa au acoperit până în acest an 49% din distanța parcursă folosind doar bateria încărcată extern.


kuga_phev_usage_EU


Kuga Plug-In Hybrid a realizat mai multe vânzări în iunie decât în ​​orice lună anterioară - cu peste 6.300 de unități vândute - și acum vinde peste toate celelalte modele din segmentul său la un loc. În aprilie, mai și iunie anul acesta, Ford a vândut aproape 16.000 de Kuga PHEV, cu peste o treime mai mult decât următorul concurent cel mai bine vândut în aceeași perioadă. 

Vânzările de vehicule de pasageri PHEV și electrice sunt în creștere în întreaga Europă, pe măsură ce un număr tot mai mare de clienți descoperă modul în care nevoile lor de conducere pot fi gestionate confortabil și rentabil - în special folosind încărcarea la domiciliu. Modelele PHEV au reprezentat 8,4% din toate mașinile noi vândute în Europa în al doilea trimestru al acestui an, o creștere de peste 255% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. 

„Credem cu tărie că clienții noștri cumpără vehicule hibride pentru a beneficia de avantajele conducerii cu energie electrică, iar aceste date arată că clienții Kuga Plug-In Hybrid sunt dornici să-și folosească mașinile în modul EV cât mai mult posibil”, a spus Roelant de Waard, director general, Vehicule de pasageri, Ford Europa. „Suntem dedicați unui viitor electrizat pentru Ford și faptul că Kuga este cel mai bine vândut PHEV arată că clienții noștri vor să ni se alăture în această călătorie interesantă.”

Utilizarea clientului Kuga Plug-In Hybrid

Datele anonime din lumea reală colectate de Ford pentru a ajuta la înțelegerea și optimizarea experienței de proprietate PHEV au furnizat următoarele informații:


Maximizarea timpului petrecut conducând cu bateria încărcată extern poate oferi beneficii financiare semnificative șoferilor. Pe baza prețurilor medii la benzină și electricitate internă, un șofer Kuga Plug-In Hybrid ar putea să se aștepte să plătească 10,40 EUR la 100 km conducând folosind numai benzină, comparativ cu 5,05 EUR la 100 km folosind numai energia electrică încărcată extern. Pentru un kilometraj anual de 15.000 km, acest lucru ar putea însemna o economie de peste 800 EUR pe an.

Ford a anunțat la începutul acestui an că 100% din gama sa de vehicule de pasageri din Europa va fi capabilă să emită zero emisii, să fie complet electrică sau PHEV până la mijlocul anului 2026; trecând la complet electric până în 2030. La începutul acestei luni, SUV-ul Ford Mustang Mach-E GT nou-nouț, complet electric, a fost pus în vânzare pentru prima dată, în timp ce peste 5.300 de vehicule Mustang Mach-E au fost livrate clienților din Europa în al doilea trimestru al anului 2021.

Gama de vehicule de pasageri electrificate include, de asemenea, atât versiuni Mild-Hybrid, cât și versiuni complet hibride ale SUV-ului Kuga, precum și trenuri de propulsie Full-Hybrid pentru Mondeo Hybrid; hibridul plug-in Explorer; și motoare Mild-Hybrid pentru modelele Puma, Fiesta și Focus EcoBoost Hybrid.

Alimentat de un motor pe benzină cu ciclu Atkinson de 2,5 litri, cu patru cilindri și un generator de motor electric cu o baterie litiu-ion de 14,4 kWh, Kuga Plug-In Hybrid oferă până la 56 km autonomie WLTP pur electrică, consum de combustibil de la 1,4 l / 100 km WLTP și emisii de CO2 de la 32 g / km WLTP. Vehiculul poate fi încărcat folosind o sursă de alimentare externă printr-un orificiu de încărcare montat lateral în aripa frontală stângă.

Șoferii pot alege cum și când să utilizeze bateria utilizând modurile EV Auto, EV Now, EV Later și EV Charge. În plus față de încărcarea de la o sursă de alimentare externă, Kuga Plug-In Hybrid își poate reface automat bateria în mișcare utilizând o tehnologie de încărcare regenerativă care captează energia cinetică pierdută în mod normal în timpul frânării.